Od października wprowadziliśmy usprawnienie w procesie komunikowania się z mieszkańcami Krakowa w postaci lepiej działającego voicebota telefonicznego.
Aby szybciej i sprawniej obsługiwać większą liczbę zgłoszeń, priorytetowo traktujemy zgłoszenia telefoniczne przyjmowane automatycznie przez voicebota, z którym można się połączyć dzwoniąc na numer 12 64 62 222.
To rozwiązanie pozwala na szybsze przetwarzanie zgłoszeń, jednak nie oznacza rezygnacji z kontaktu z konsultantem. Na końcu każdej ścieżki zgłoszenia istnieje możliwość rozmowy z naszym pracownikiem, który pomoże rozwiać wszelkie wątpliwości.
Wystarczy odpowiadać na pytania voicebota, a jeśli zajdzie taka potrzeba — po zakończeniu rozmowy z botem połączyć się z konsultantem i omówić szczegóły zgłoszenia.
Dziękujemy za zrozumienie i zachęcamy do korzystania z nowej formy kontaktu!
